söndag 25 maj 2008

En fin morgon

Jag är uppe med tuppen!
Känns jätte trevligt faktiskt.
Annars är det jag och fläcken som vaknar runt tio i ren förvirring.
Nu har jag hunnit öka på sommargarderoben, spelat Betapet, läst Tastespotting och läst i kapp all sågning av av Charlotte Perelli.
Stackars sate. Vi är det lilla folket som tror stort.
Men det är ju bra, man ska alltid sikta högt.
Personligen dansade jag folkdans i mellanspelet och hejade på Armenien.
Fläcken och fräknan sover på var sin sida om mig.
Det är vackert och varmt men blåsigt och idag är det frallaträff.
Till och med Fläckens mamma kommer med och leker.
Hur nu det ska gå, argare hundtant får man leta efter.
Nu ska jag pussa lite på min sömnvarma familj sen ska jag gå upp och göra frukost.
God söndag på er och Grattis alla mödrar på Mors dag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se