fredag 2 maj 2008

Något nytt

I går höll jag på att missa det eventuella kvällsknullet bara för att den här jävla bloggen skulle bli till.
Den första halvtimmen efter mitt beslut att det var byta blogg jag ville kändes det apbra.
Då var klockan förmiddag.
När det gått en timme och jag fortf inte kommit på en bra lösning eller bestämt om jag skulle ta med mig all historik från den gamla eller kommit på ett nytt alias eller hittat en utformning kändes problemet stort.
Vilket jävla problem.
Det är en blogg.
Så jag tog time out.
Senare på kvällen kände jag efter hur jag verkligen ville ha det layoutvis och skapade detta.
Nu hade det hunnit bli kväll på riktigt och jag satt och knackade kod på bloggen då jag kom i håg att det vankades sex.
Imorgon är en annan dag tyckte jag och stängde av alla ettor och nollor.
Och så ska man titta på teve i sängen och så ska man prata lite och så ska man planera lite och så börjar båda gäspa.
När blev vi ett medelålders gift par liggandes i dubbelsängen med sonen bredvid och ber om att få ta en rain check?

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jävla flax!

Först att skriva! :-D

3 maj 2008 kl. 01:03  
Anonymous Anonym sa...

Om du är Charlie, så är jag en av änglarna (hmm med något svedda vingar).
Ha en underbar dag!
*kramen*
Moa

3 maj 2008 kl. 09:16  
Anonymous Anonym sa...

Ahhh, så är man här då :)

Hoppas naturligtvis på massor av snaskigheter och annat mumsmums. Och äntligen lite sex :P

3 maj 2008 kl. 12:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se