fredag 20 juni 2008

Idiotiska val

Inte nog med att kvällen suger, jag får inte chansen att titta på Kroatien - Turkiet matchen. Någon envisas med att byta kanal hela tiden. Hela tiden! Jag får ett tonårsutbrott på den här kvällen snart. Har jag talat om hur jag på bästa sätt chablat bort en Kroatien resa på söndag för att överraska min familj? Genom att inte förnya mitt pass. Pass! Är ju en sak man bara har liksom. Den bara finns där. Jag är ett jävla pucko o vore det inte för att jag redan druckit 3 white whine sprizer hade jag gått te närmsta hak för att se matchen.

1 kommentarer:

Blogger loathing sa...

jag var också tvungen att förnya mitt pass, så dåligt att dom bara räcker i fem år nu för tiden. jag ska hämta ut mitt på måndag och sen måste jag fixa visum.

21 juni 2008 kl. 11:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se