onsdag 2 juli 2008

Åh den sommaren...

Det är nu det börjar bli lite jobbigt. Klanderfritt väder, min bleknande bränna ropar efter sol sol sol, mitt i veckan fint och till helgen skit, folk som ringer in till radio och talar om sol bad och segling, vänners om går på semetsre, vänner som väntar på semestern och talar om det för alla och allt. Jag som längtade hela vintern! Jag som längtade så!! Det finns ingen annan som längat så! Ät sand alla strandliggare!! Igår efter jobbet gled vi ner till Tinnisbadet för att träna och jag kände att det skulle ta emot, men när jag såg basängen och kvällssolen som låg på bytte jag om lika snabb som spindelmannen. Helvete vad skönt det var bara att duscha direkt efter jobbet, hur skönt dte var att glida ner i vattnet och träna lämnar jag till eder fantasi. Gissa vad jag gör efter jobbet i dag.

1 kommentarer:

Blogger loathing sa...

brun utan sol finns, det är falskt, men ganska bra när man går och väntar på att få bra väder..

2 juli 2008 kl. 17:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se