lördag 3 maj 2008

Jag tar det som en hint

När jag tänker efter hade jag som liten på dagis ett bisexuellt polyamoröst förhållande.
Så lustigt.
Jag kom på det när jag kokade spagetti, vilket fick mig att le stort.
Jag, Henrik och Gabriella var alla kära i varandra.
Vissa veckor lekte vi separat.
Vissa veckor var vi en ända stor kärleksgrop fulla av pussar, gömda ställen, otydliga signaler och förbjudna lekar.
Man visste aldrig riktigt vad som hände, men om någon frågade mig vem jag var kär i sade jag alltid Gabriella och Henrik.
De bedyrade samma sak.
Vi var tre.
Vilket inte behöver betyda något alls.
Jag kunde ha blivit stans straightaste.
Men det är inte många som kan säga att de haft ett polyamoröst förhållande vid sju års ålder utan att vara lite sneda någonstans.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se