tisdag 13 maj 2008

Strö lite socker på mig

Vi bakar bullar!
Fläcken är på sitt bästa humör.
Fräknan ska sova hemma i natt och inte på jobbet.
Det är inte kallt ute, men inte heller för varmt.
Det luktar kardemumma och jäst i vårat hem.
Jag köpte två färskt nya böcker idag.
Det kommer in sommarljud från balkongen och en svag bris.
Disken är diskad.
Jag har lite sommarbrun i ansiktet och har fått fina fräknar.
Mitt hår är nyfärgat.
Snart ska vi äta bullar och dricka mjölk.
Mamma och Pappa ringde i dag och sa att dom saknade mig.
Idag är en bättre dag.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Och i morgon är en annan dag, förhoppningsvis en ännu bättre dag.
Föresten var har du gjort av mina bullar då??
Varma, soliga energi kramar.
//Moa

13 maj 2008 kl. 22:44  
Anonymous Anonym sa...

Livet är hit och dit.

14 maj 2008 kl. 12:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se