söndag 22 juni 2008

Fatal error

Så här var det.
Ja, det här med jobbet o resan.
Idag hade jag tänkt överraska min släkt genom att dyka upp på en fest ena sidan av familjen har nere i Kroatien, för att sen även kunna vara med på den festen mina föräldrar håller i där båda sidor släkt är med på. En fest jag aldrig varit med på. Den festen jag egentligen saknar i mitt hjärta.
Så.
Jag gick på interv i fredags o tänkte, fajn, får jag jobbet kan jag ju börja i månadsskiftet. Å började förbered mig o fräknan o planerade så smått där i bilen då jag kommit på hela brillianta iden.
2 mil senare kom jag på att mitt pass gick ut i januari.
Jag är ingen galning fast jag kunnat.
Men 1000 kr för ett akut pass är i n t e min grej.
Nu visar det sig att på motionsrundan får jag så t e l e f o n s a m t a l e t och nu är det inte tal om nått Kroatien alls.
Kontentan o moralkakan?
Ha alltid ett giltigt pass.
Även om du är en jävla igelkott!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se