fredag 13 juni 2008

Veckans lista

När min blogg ligger nere bloggar Fräknan desto mera.
Underligt det där.
Men jag har ingen lust.
Det händer saker.
Hunden och jag tränar.
Vi ska titta på en lägenhet på söndag.
Fläcken har dragit ut tänder.
Jag opererades i munnen för två dagar sen.
Vi har köpt biljetter till Steve Wonder.
Fläcken blev attackerad idag igen och har ett rivsår i ljumsken och varje gång jag ska rengöra skiten slickar han på mig och snoppen åker ut.
Och jag vill kräkas.
Det är liksom jag ock fläcken just nu.
Fräknan och jag har bytt plats i Fläckens liv, då hon var med honom hela tiden som liten valp och hur jag än vrider och vänder på det handlar vartannat blogginlägg i mitt huvud om vad han ställer till med.
Eller vad vi hittar på.
Kanske ska jag ge upp och inse att det här är min vardag och om man ska blogga så blir det om ens vardag och har man ett djur blir det mycket djurprat.
Vi träffar vänner och hittar på saker.
Det grillas, solas, badas och hängs runt glass kiosken.
Nu hängs det mest hemma.
Och det känns som om internet har tagit slut och det enda jag gör vid datorn är Betapetar.
I eftermiddag kommer Fräknans syrra med snubbe.
Jag ska fundera över det här med vardagsbloggeri och se vart det leder.
Jag får nog släppa taget och skriva om det lilla också om jag ska hitta lusten igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se