måndag 7 juli 2008

To Blobb or not to Blobb

I går köpte vi en våg.
I förrgår skrev vi in oss på viktkoll.
Det här med sambokilon är nu överreklamerat.
Det va lite gulligt i början.
Nu är det INTE roligt längre.
Jag kan inte svara för fräknan, men för min del handlar det om att sluta röka efter 14 år och flytta till en mysig Östgötsk stad och sluta träna samt hela tiden befinna mig på menlösa jobb som konsumerar all min tid och energi i hopp om att EN DAG! ska det leda till nått bra.
Det där braiga finns inte ens i mina drömmar längre.
Jag accepterar varje skitjobb jag råkar på som en blind höna för det ser ju så bra ut på fasaden.
Och när man skrapat klart är man oftast bunden till fötterna och kan inte gå någonstans.
20 kilo.
Det är vad jag gått upp av 28 nedgångna.
En gång i tiden flyttade jag till Östermalm och gick ner 28 kilo.
Den gången var underbar.
Den här gången gör mig galen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se