tisdag 26 augusti 2008

Åh! Discovery Channel I love the world

För att vara köttätare är jag löjligt fäst vid djur och djurliv. På semestern i Skåne ägnade jag 60% av tiden framför Animal Planet och Discovery Channel tittandes på djur, djurliv, djur, hundar, apor och lite mer djur eftersom vi saknar de kanalerna här hemma. De är även kända för sina fina reklamfilmer. Och denna är bäst hittills! Man blir helt varm och glad och bubblig i magen! ( på tal om att vara 32 år gammal) När den där dansande urinvånaren VRÅLAR Bomdijada härmas jag och skrattar massor för att sen behöva ta ett andetag för att följa med i resten av sången.



Jag vill bo i den här reklamen.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Man vart lite bubblig ;)

26 augusti 2008 kl. 20:20  
Anonymous Anonym sa...

Jag kollar jämt på det där. Är nog en klockren naturmupp. Tittar även på ruggiga Animal Cops där jag sitter och hatar folk som plågar sina djur.

27 augusti 2008 kl. 18:31  
Anonymous Anonym sa...

Var förresten tvungen att gå in på Discoverys huvudkontor när jag var i Washington DC i höstas. Bara för att ha gjort det. KOm dock inte längre än till lobbyn!

27 augusti 2008 kl. 18:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se