fredag 15 augusti 2008

Snart så

Inför min stundande semester som börjar senare i dag (när vet jag inte med den arbetsbördan som ligger ju nu...) har jag gjort det första (och förhoppningsvi ända) s t o r a misstaget här på jobbet, man kan dra en liknelse med att knappa in nått på fel kund och sen skicka det dit med post. Det är ett ajabaja och man blir helt kall i hela kroppen och sen blir man matt och sen vill man dö. Och när man har begravt sig själv och dikterat gravstenen ber man cheefen om ursäkt som faktiskt inte skrek på mig. Jag har stressat upp magen till aj-känningar och jag är hård som en knut i hela kroppen.
Fast jag har lite roligt. Och lär mig mycket av misstagen.
Helvete vad det där inte lät som jag, fast det var jag som tänkte det och sen skrev ner det.
Där ser man.
Måste knyta upp mig.
Måste ha semester.
Jag ska bara..
 
 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se