onsdag 27 augusti 2008

Dagisdag i dag

Jahaja.
Så har man sjussat sonen till dagis för första gången.
Muahaha. Det lät vuxet.
Hunden till hundagis.
Så nu får inte folk för sig att vi faktiskt har människobarn.
Fast Fläcken är mer -annat- än hund har alla ink vi slagit fast.
Och det tog mindre tid än vi beräknat.
Vi har åkt två testrundor redan iom att det ligger på a n d r a sidan stan.
I går var iof testrundan mer att jag glömt så in i helvete bort hur man åkte till jobbet f r å n dagiset.
En kvart för tidigt blev jag och killarna undrade om jag slagit i huvet eller blivit tokig.
Dagislämning vettu.
Jahaja sa ene och log snett, då brukar man kunna komma in vilken tid som utan att riktigt veta.
Jopp, fast min son slänger sig inte direkt runt min hals och vägrar säga hej då, han drar mer i kopplet och vill rusa in för att sen ställa sig och yla när jag väl gått en minut senare.

2 kommentarer:

Blogger loathing sa...

men lilla fluffen då..jag skulle inte väga lämna min hund på dagis...men det vore så skönt och praktiskt vissa gånger...

27 augusti 2008 kl. 09:42  
Anonymous Anonym sa...

Vuxenpoäng! Dagislämning, dagishämtning! Jag vill också, fast jag jobbar hemma och liksom inte behöver. Fast jag tror det hade varit bra för det lilla livet ändå. Lite action om dagarna. Skaffa fler kompisar.

27 augusti 2008 kl. 13:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se