onsdag 9 juli 2008

Tillbaka på dagisstadiet

Allting de äldre gör här går genom den lilla späda kontrollerande dottern.
Idag är hon ledig.
Gubbjäveln kom precis förbi mig och "kollade läget".
Ja så att jag jobbar.
Ni vet, det där måstet.
"JAHA, INTRASTATEN I DAG DÅ?"
Det var så jävla genomskinligt.
I pannan stod det "Min dotter är inte här i dag och jag har inte en pedagogiskt gen i hela min kropp så jag går bara förbi här som en direktör och ordinerar jobb som du egentligen vet om att du ska jobba med för att kolla så att du gör det också".
Jo jo, Det där fick plats i hans panna.
Han är ju en padda, paddor har stora pannor.
Kvack.
Eller hur en jävla padda nu låter.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se