onsdag 9 juli 2008

Viktkoll

Första dagen med den här jäkla räkna kalorier historian gick ju ganska bra.
Hade det inte varit för 6 bitar Choklad skulle jag ha tagit hem en homerun.
Andra dagen gick mindre bra.
Helt plötsligt får man svart på vitt hur mycket si och så det är i detdära man trodde var mer hälsosamt än annat. Om man går genom GI-vikt vore det perfekt, men här ger det andra resultat. Ibland tror jag hela min vardag är en mix av små oaser av kaos. Det gick inte långt alls över den kaloripott jag får äta per dag, men nog så irriterande att det faktiskt gick över när man ändå känner sig hälsosam.
Idag ligger jag skitbra till.
Men jag är redan hungrig och det är en halvtimme kvar till lunch.
Jag vet inte om det är min kropp som fatiskt är hungrig.
Eller om hjärnan på grund av begränsningar spelar mig ett spratt.
Eftersom jag vet om att det är en gräns, kanske hjärnan bara jävlas.
Jag har nämligen ätit exakt samma sak i dag som jag gjorde igår, skillnaden är att jag som sagt är hungrig nu.
Ashungrig.
Jag börjar starkt fundera på att spela ihop en massa stålars och sen permanent operera in en fetsugningsmaskin under huden.
Det här är ju bara räligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se