torsdag 24 juli 2008

Wille och mina ögon

Och så satt man i skiten igen.
Ögonvis den här gången.
Jag beställde linser i god tid till mina skulle vara för gamla över nätet efter hundra turer med linsprovning och shit hos en leg. optiker. Naturligtvis skulle jag ju aldrig köpa linser där eftersom de ligger superhögt i pris, så jag tog till den fantastiska vi kallar internet igen och slog en drill på pricerunner och hittade lägst pris på just mina linser. Gjorde beställningen. Efter en vecka, det vill säga i tisdags skrev jag och undrade vad faan problemet vad? Var är mina linser len! Det kom ett kort mail att tyvärr har de inte kommit in från deras leverantör än, men inget om när var och hur. Iom att mina glasögon hemma är krossade och linserna jag har i ögonen 2 veckor för gamla och börjat skava, blev det liksom brott. Så idag ringde jag till youlenses och fick prata med Wille. Wille hon var lika snabb i tänket som jag, aptrevlig och rapp i käften, det slutade med att jag nu får två linser av de som är försenade gratis, men dom är styckvis, vilket man inte får sälja annars och de andra linserna skickas som vanligt. Jag kom alltså undan med 2 mån gratis på ena ögat samt att Wille måste vara gay för trevligare, snabbtänktare mer serviceinriktad männska har jag knappt råkat ut för innan. Man är absolut gay då. Och heter man Wille så är man absooolut gay, coolare namn finns inte på en brud. Wille ringde till och med upp 3 minuter efter samtalet och sa att de inte hade några styckvis inne men att hon skulle använda sig av lensway för dom hade samma kundtjänst och det skulle skickas idag.
Wille rockar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se