tisdag 20 maj 2008

Baka kaka

Vi flippade slant muntligt om vem som skulle vara Eurovisionsvärldar i telefon förut med väninnan.
Were it.
Störst soffa.
Jag fullkomligt älskar att ha folk här.
Önskar att jag kunde samla alla vänner i en stad och ha ett stort lantligt kök där nått alltid stod och puttra på spisen alternativt alltid nått på lut i ugnen.
Och tid.
Hemmafru med pengar.
Visst finns det nått land som betalar sina hemmafruar?
Snälla säg att det finns.
Fast jag är ju hemmafru nu.
Med en ständig hotbild.
Men så kanske hemmafruar lever.
Under olika hotbilder.
Mitt största huvudbry just nu är varför Fläcken är så klängig och vad för småkaka eller smårätt eller meze jag ska servera till snacksen på lördag.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

BAKA KAKA!! Uahahahahahah!!!!

Pa kroatiska: MORMOR SKITER!

Syrran

21 maj 2008 kl. 13:26  
Blogger Charlie sa...

hehe. jag vet vad baka kaka betyder. *s* men ingen annan än du och jag fattar det och tycker det e kul ju.

21 maj 2008 kl. 14:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se