söndag 18 maj 2008

Hoppsansa

Ibland gör man osmarta drag.
Riktigt jävla osmarta drag.
Som den dagen jag lade till Perez hiltons blogg i rss-läsaren.
Jag startar numera varje dag med att läsa den skvallerbloggen och låta min själ bli svart av all gojja. Hade jag kunnat läsa den från mobilen hade jag förmodligen ordnat det.
Sen bloggar Silverfisken en länk.
Det är ingen vanlig liten länk.
Det är en länk till en sida där man lägger upp maträtter, bakverk och annat nyttigt från hela världen. Vem som helst och dens mamma som har en blogg kan publicera sina saker.
Och det gör folk och dens mamma h e l a tiden.
När man är ett fetto som battlar bantning är en sådan länk självplågeri.
Men jag kan inte leva en sekund till utan att dela med mig av skiten så att inte bara jag blir beroende.
Se så snäll jag är.

Tastespotting - feed your addiction!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Pha.

Du är fin.

19 maj 2008 kl. 21:48  
Anonymous Anonym sa...

Pha.

Du är fin.

19 maj 2008 kl. 21:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se