måndag 19 maj 2008

Gräset är absolut inte grönare nån annanstans

Jaha vad säger man.
Fläcken och en fluga har battlat i tre dagar nu.
I går åkte fläcken i väggen.
Jag skratta så ja tjöt.
Just nu sitter han i soffan och tittar på när flugan flyger runt våra växter.
Om Fläcken åker in i växterna åker kaktusen in i hans anus.
Vi va på promenad förut.
Vi mötte tre hundar.
Så upphetsande var det.
I egenskap av a gay fattie gick jag och fläcken en halvmil på förmiddagen.
Det vill säga runt halv ett.
Han i lina och jag med stavar.
Sen kom det två gubbar och frågade om Fläcken satt fast i en tvättlina.
Dom mördade jag med min blick.
Men ni ser.
Mitt liv är kantat av glamour och äventyr.
Gala.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se