tisdag 6 maj 2008

Flatfart

Förmiddagskonversation på msn.

fikon bralla säger:
Vill du veta en sak???
Charlie säger:
ja?
fikon bralla säger:
*hihi*
fikon bralla säger:
jag ska göra en sak i slutet på denna månad!!!
Charlie säger:
hmm
Charlie säger:
vaddå?
fikon bralla säger:
gissa gissa gissa
Charlie säger:
gifta dig? Bli med barn? Fria till Anna? Förlova er? åka utomlands? Skaffa en till hund?
fikon bralla säger:
shit!!!
fikon bralla säger:
du får bara välja en sak!!!
Charlie säger:
fria till Anna?
fikon bralla säger:
känner du mig så jävla bra??
Charlie säger:
hahaha
fikon bralla säger:
då var det ju inge roligt längre....
Charlie säger:
Du är väl flata?
Charlie säger:
hahahaha
fikon bralla säger:
*asg* Sant sant..
Charlie säger:
men va trodde du att jag inte skulle förstå nu såhär precis innan ett år? E det inte dags nu enligt flatfart liksom?

2 kommentarer:

Blogger Constantin: sa...

Jag gillar den här nya!! Lycka till med friandet, flatgalning.

6 maj 2008 kl. 16:06  
Blogger Charlie sa...

Oh men shit! Jag ska inte fria! hon fikonbrallan ska..! Jag skall dock vidarebefodra ;)

6 maj 2008 kl. 17:39  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se