tisdag 29 juli 2008

Det är för varmt

Inte för att bada och äta kvällsmat vid järnlunden 2 mil utanför stan på kvällen eller ligga där hela helgen och bli knapert brun.
Inte för att det ska kännas härligt i benmärgen att det faktiskt är sommar.
Men för att jobba och dessutom jobba hårt. Hjärnan blir mos och allt ligger som i en dimma. Det hjälper inte att chefen från helvetet är riktigt dum just nu. Jag har inte mött större idiot. Han vet inte hur man säger saker på ett normalt vis och han kommenderar ut jobb som om jag vore 3 år gammal och inte fattade nått. Jag är fast i helvetet. Och det står att det ska regna på pride lördag.

Japp.. det är en sån period just nu.

3 kommentarer:

Blogger loathing sa...

allt blir bra tillslut. jag kan inte sola eller bada eller bila till världens ände för jag har min gipsade hand och sommarn bara går. kan inte ens spela minigolf som en pensionär för det behöver man två händer till.

29 juli 2008 kl. 20:47  
Anonymous Anonym sa...

Finns det inget bra, darling?

Vet att det är helt idiotiskt att säga så här, men jag ångrar att jag inte skriver några rader här oftare. Jag VILL att du ska ha det bra. Jag vill att Fräknan också ska ha det bra! Jag ville bara säga det.

Och snart kommer jag och hälsar på. Den vägen gäller när jag ska åka till Sthlm i en kombinerad jobb- och krökresa.

PUSS!

KRAM!

29 juli 2008 kl. 20:55  
Blogger S sa...

Det ska inte regna på Pride på lördag. För det har jag bestämt. Jag ska ha sol och vara glad. Inte stå under mitt trasiga paraply och deppa.

31 juli 2008 kl. 10:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se