torsdag 28 augusti 2008

Hundagistjoffset

I går var ju som sagt första gången Fläcken och jag åkte till dagis. Något vi ska pyssla med i 2 månader.
I går höll jag på att köra på och sen dra ut förare för att döda dom säkert 5 ggr. Kl 17 kommer man 1 kilometer på 13 minuter i rusningstrafik. 13 minuter är jäähäävligt länge för en kilometer. 45 minuter tog det sammanlagt att hämta Fläcken på dagis. Och väl där var han så sjukt tacksam att jag kommit att hämta han, vilket gör ont i h e l a hjärtat. Men vi har inget val, vi kommer inte i kontakt med en vettig dagmatte hur vi än gör. Jag hoppas att både jag och Fläcken klarar 2 månader utan att viberar sönder i traffiken av stress, inte döda någon som åker särsakta eller bita nån hundkompis på dagis. Men det är synd om oss det är det faan!

1 kommentarer:

Blogger KuriÅsa sa...

Tänk om det hade varit ett barn. Gångra the pain med tyysen.

Och tur att det bara är två månader ni behöver lida.

Hälsar Ozzy da positivpretto

29 augusti 2008 kl. 10:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se