måndag 4 augusti 2008

Hålla hus

Det har inte funnits så mycket tid.
Men jag ser att ni besöker mig i allafall. Trevligt.
Lessen att inget skrivs.
Kanske hittar jag lite mer tid nu och fram.
Och viljan att skriva.
Annars då?
Åkte på Pride, åkte på muskelvärk i stora delar av kroppen som ännu inte lagt sig, åkte på idiotmycket jobb och annar trams.
Det finns inte ens tid att hålla ett hushåll rent och njuta av Fräknan och sommaren samtidigt. Om två veckro har jag semester och då lämnar vi stan. Det där med ett rent hem får vänta till i höst.
Och så har Lindy Hop anmälan för nybörjare kommit.
Ska jag eller ska jag inte?
Det är frågan.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hallå tjejen!
Trevligt att se ett livstecken, saknar dej när du är borta för länge...
Lindy Hop låter skit kul , go go.
Ha en fortsatt trevlig dag!

4 augusti 2008 kl. 09:35  
Anonymous Anonym sa...

Du ska...

eller så ska du inte...

men jag tycker nog att du ska

4 augusti 2008 kl. 10:38  
Anonymous Anonym sa...

Klart du ska! Det är bästa hobbyn! Bästa, I tell you!!!

4 augusti 2008 kl. 10:49  
Blogger KuriÅsa sa...

Du ska!!!! Så kan du komma ner till Gbg sen på vårt asroliga Swingin' spring-läger. Hälsar Ozzy som dansat lindy hop heeela jäääla helgen

4 augusti 2008 kl. 20:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se