tisdag 5 augusti 2008

-5 kilo, med vacklande karaktär

Faan.

I helgen spräckte jag nästan 4 veckors avhållsamhet för Pride parad med McD mat, Brasseri filé, Alkohol och annat snusk.
Jag skämtar inte när jag säger att jag känner mig snuskig innombords och har ångest. Innan den här helgen hade jag inga som helst problem med sötsuget. Om det uppkom ett litet sådant gick jag och tog en Extra drops och sög på en stund. Nu sitter jag kl halv tio på morgonen och funderar på om jag ska äta upp 10 after eight eller bara gå och spola ner mig i toaletten eftersom jag känner mig som en stor skithög. Det kommer ta lång tid att bekämpa det här sötsuger känner jag. Och precis som när jag började den här viktklubben var jag mitt i PMS och är det igen. Ni som lider av PMS vet hur gottesuget sätter igång. Det får bli frukttallrikar med vaniljkelda några kvällar hit och dit tills PMSen är över och sötuget inte lika starkt. Men nada ätardagar igen fram till bröllopet vi ska gå på i slutet av augusti och då blir det ingen jävla McD mat, högst ett glas vin och njuta av normalt lagade middagar. Att börja om igen är inget roligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se