måndag 8 september 2008

Jetlaggad

Klockan är två på eftermiddagen, det känns som innan lunch.
Imorse kom jag två timmat senare till jobbet och nu känns det klockvis i kroppen som om den borde vara nått annat. Lustigt det där.
Fast mycket borde vara nått annat just nu, har det värsta faktiskt lugnat ner sig.
Jag har fortf inte hört något från Mor och Far. De har alltså inte hört av sig med egen maskin på mer än en månad. Jag har däremot messat och önskat grattis en gång då mamma fyllde år.
Det var meningen att jag skulle sätta mig och skiva om andra saker. Där ser man vart tanken vandrar ibland.
Skulle ju berätta varför jag inte var på jobbet de två första timmarna i morse.
I fredags nådde mitt höft ont nån slags kulmen och jag slängde mig på telefonen för att boka läkartid. Sagt och gjort. Och gjort i morse. Jag trodde det var någon slags ledbansrelaterad sjukdom. Men till min doktors glada rop (?!) verkar det till 95% vara muskel(fäste)inflammation. Och nu ska jag knapra Voltaren i 4 (!!) veckor samt ta kontakt med sjukgymnast.
Vi kan börja där.
En mjukstart.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mäh! Vet inte den fabbror doktorn att man bara kan sätta in en cortisonspruta där muskelinflammationen sitter så är höftontet borta for ever?

Be honom om en sån tycker jag. // Ozzy orkar inte logga in

8 september 2008 kl. 22:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se