torsdag 11 september 2008

Det stavas mycket med stort M

Anledningen till att jag inte skriver att jag slutat blogga är för att jag inte har slutat blogga.
Jag ägnar mig inte just nu åt nöjjessurfing mer än mitt mailprogram, jag är upptagen med att ta hand om mig och Fläcken medan fräknan är borta, försöka jobba så bra och hårt som de begär och faktiskt försöka hålla mig själv flytande utan en massa destruktiva och jobbiga tankar. Jag försöker att bearbeta den storm som rider just nu samtidigt som jag fick reda på att det är en riktigt elak muskelfästeinflammation i höften och ska äta voltaren i 4 veckor samt uppsöka sjukgymnast. Jag håller på att planera och utföra en möhippa, med ett par stora bitar. Och snart är det bröllop nr 2, samt en Stewe Konsert innan det. Däremellan är det svårt för mig att hitta tid att riktigt sätta mig ner och blogga vettigt. Dessutom försöker jag omforma bloggen i huvudet. Hur jag ska kunna skriva precis allt a l l t utan att det flyter fritt för vem som helst att ta del av. Den tanken är inte klar än, men jag märker att ska jag blogga, ska det skrivas, så vill jag ha min egen riktiga dump där jag lyfter av allt.
Jag återkommer i mån av tid och inspiration.
Men jag finns kvar och man får gärna prata med mig genom kommentarsfältet.
Puss

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kärlek!

11 september 2008 kl. 16:41  
Anonymous Anonym sa...

Jag vet vad du behöver:
En kopp varm chocklad och en kanel bulle....
Stor varm kram.

11 september 2008 kl. 23:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

hit counter Gaybloggar.se BloggiToppen Bloggtoppen.se Superblog.se